sowie Mitwirkung an der Weiterentwicklung der Plattform-Infrastruktur gemeinsam mit Kollegen Support für implementierte Applikationen und Behebung von Problemen, sowohl entwicklungsseitig
Stellenbeschreibung Für unseren namhaften Kunden aus dem IT-Dienstleistungsumfeld am Standort Hamburg suchen einen motivierten Onsite IT Supporter (m/w/d) im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung
Bereitstellung des technischen Supports für interne Benutzer Anforderungsprofil: Abgeschlossene IT-Ausbildung oder Studium im Bereich Informatik (beispielsweise Fachinformatiker, Informatiker, Systemelektroniker
Bereitstellung des technischen Supports für interne Benutzer Ihre Goodies: Eine attraktive Vergütung, die Ihre Leistung und Expertise angemessen honoriert Vermögenswirksame Leistungen und attraktive
, negotiation, and project management. What you will do Assist in managing tech projects, focusing on IT cost savings, vendor negotiations, and contract management. Support collaborations with IT project
ensure appropriate understanding of requirements and project timelines and support the training of new or junior team members. As well as, estimating programming scope of work, manage resource assignments
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
JLL supports the Whole You, personally and professionally. Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world class services, advisory and technology to
The IT Business Development Team mainly supports +40 Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work with the top
The IT Business Development Team mainly supports +40 Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work with the top
Unterstützung des 1st Level Supports vor Ort am Standort Erstellung von Dokumentationen für Anwender und IT Support Beteiligung an der strategischen Weiterentwicklung der Applikationslandschaft Dein Profil
operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and monitoring of rework
SAP toolset Align toolset, way of working and process Communication between ARP project and ME FAL end users Support ME training preparation and execution Collaboration with ARP project teams for
operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and monitoring of rework
customer in Finkenwerder or Bremen. Tasks: Lead improvement projects within the details parts perimeter Support the operational business within the digitalization / transformation Develop the
providers Create, challenge, validate change requests, ad-hoc service requests Complaint and Claim management On-Site support within different Airbus Aerostructures and Airbus GmbH sites (NOR, VAR, BRE and
models, in order to support omnichannel transformation. Contribute to efforts aimed at optimizing the overall customer experience within owned platforms. Closely collaborate with global and regional
information regarding ME way of working inside the FAL Capture requirements regarding the ME SAP toolset Align toolset, way of working and process Communication between ARP project and ME FAL end users Support
Well-directed training and further education opportunities Employee recommendation program with attractive compensations (bonus) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of
representatives, warehouse operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and
, MS Endpoint Configuration Manager and MS Intune Planning and execution of rollouts in coordination with the other IT areas regarding configuration of endpoints Support of the 1st level support on site
processing Monitoring of 'open items' and cooperation in the collection of outstanding payments General technical customer support and 'design in' for new projects Follow-up of sample requests (NMB internal
, Mensch. ------ Deine Aufgaben Eigenständige Überwachung und Analyse unserer Systeme Unterstützung bei technischen Problemen 2nd Level Support Durchführung von Wartungs- und Routinearbeiten
und Beratung unserer Mitarbeiter 3rd Level Support ------ Deine Qualifikation Erfolgreich abgeschlossenes Studium Wirtschaftsinformatik, Informatik oder sehr gut abgeschlossene IT-nahe Berufsausbildung
Mitarbeiter im Bereich IT-Administration: Support und Anwenderunterstützung (m/w/d) Über Heinrich Schmid Über 6.000 Menschen an mehr als 170 Standorten setzen sich jeden Tag