einer Infrastruktur für Webhosting mittels verschiedener CMS-SystemeÜberwachen und Sicherstellen des Betriebs sowie Durchführen von UpgradesLeisten des 3rd-Level-Supports inkl. Incident- und ChangemanagementMitarbeiten
-Techniker /Onsite Supporter (m/w/d) freuen: Unbefristeter Arbeitsvertrag Attraktive & übertarifliche Bezahlung Finanzielle Sicherheit: garantierte Lohnfortzahlung auch bei Nicht-Einsatz - Dein Lohn
im Großkundenumfeld auf Deutsch und Niederländisch Priorisierung, Klassifizierung und Dokumentation der Störungen im Ticketsystem Durchführung von Fehleranalysen und Remote Support Weiterleitung von Störungsfällen
– Operations Team to support us in this exciting project. AWS Ansible Python Kubernetes What you will do Be responsible for the maintenance and continuous improvement of our highly available and
im Service Desk Priorisierung, Klassifizierung und Dokumentation der Störungen im Ticketsystem Fehleranalyse sowie Herbeiführung von Erstlösungen durch Remote Support Weiterleitung von Störungen
Deine Aufgaben als Mitarbeiter IT Helpdesk (m/w/d): Anfragen und Problemstellungen per Telefon, E-Mail und Ticketsystem 1st & 2nd Level Support Klassifizierung von Störungen und Anfragen Aufnahme
united by our passion. We motivate and support each other, we share our know-how and we are open towards different opinions and new ideas. We are looking forward to receiving your application – preferably
The IT Business Development Team mainly supports +40 Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work with the top
that is felt across the company? Then you are the right person to support our IT Payment Team, for which we are looking for a Product Manager (m/f/d). The Payment team is responsible for the complete
, negotiation, and project management. What you will do Assist in managing tech projects, focusing on IT cost savings, vendor negotiations, and contract management. Support collaborations with IT project
sowie Mitwirkung an der Weiterentwicklung der Plattform-Infrastruktur gemeinsam mit Kollegen Support für implementierte Applikationen und Behebung von Problemen, sowohl entwicklungsseitig
sowie Mitwirkung an der Weiterentwicklung der Plattform-Infrastruktur gemeinsam mit Kollegen Support für implementierte Applikationen und Behebung von Problemen, sowohl entwicklungsseitig
Stellenbeschreibung Für unseren namhaften Kunden aus dem IT-Dienstleistungsumfeld am Standort Hamburg suchen einen motivierten Onsite IT Supporter (m/w/d) im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung
activities via Aircraft Progress and distribute minutes to the support functions Monitor the Production group’s work flows and take the necessary measures to bring them to an acceptable level in the event of
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
Unterstützung des 1st Level Supports vor Ort am Standort Erstellung von Dokumentationen für Anwender und IT Support Beteiligung an der strategischen Weiterentwicklung der Applikationslandschaft Dein Profil
The IT Business Development Team mainly supports +40 Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work with the top
The IT Business Development Team mainly supports +40 Development Teams at ABOUT YOU Tech in structuring and optimizing their projects and processes. To achieve this they closely work with the top
, advocate for a fair and inclusive society, and promote well-being. Role Purpose: We are seeking a skilled Sustainability Associate to support the integration of sustainability initiatives across our EMEA
operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and monitoring of rework
customer in Finkenwerder or Bremen. Tasks: Lead improvement projects within the details parts perimeter Support the operational business within the digitalization / transformation Develop the
operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and monitoring of rework
providers Create, challenge, validate change requests, ad-hoc service requests Complaint and Claim management On-Site support within different Airbus Aerostructures and Airbus GmbH sites (NOR, VAR, BRE and
models, in order to support omnichannel transformation. Contribute to efforts aimed at optimizing the overall customer experience within owned platforms. Closely collaborate with global and regional
, MS Endpoint Configuration Manager and MS Intune Planning and execution of rollouts in coordination with the other IT areas regarding configuration of endpoints Support of the 1st level support on site
Well-directed training and further education opportunities Employee recommendation program with attractive compensations (bonus) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of
representatives, warehouse operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and
, Mensch. ------ Deine Aufgaben Eigenständige Überwachung und Analyse unserer Systeme Unterstützung bei technischen Problemen 2nd Level Support Durchführung von Wartungs- und Routinearbeiten
und Beratung unserer Mitarbeiter 3rd Level Support ------ Deine Qualifikation Erfolgreich abgeschlossenes Studium Wirtschaftsinformatik, Informatik oder sehr gut abgeschlossene IT-nahe Berufsausbildung
Mitarbeiter im Bereich IT-Administration: Support und Anwenderunterstützung (m/w/d) Über Heinrich Schmid Über 6.000 Menschen an mehr als 170 Standorten setzen sich jeden Tag