functional groups within the client where necessary to support milestone achievement and to manage study issues and obstacles. Consulting with pharmacogenetics experts on preclinical and medical aspects as
growth.Leaders that support flexible work schedules.Programs to help you build your therapeutic knowledge.Dynamic work environments that expose you to new experiences.Home-office, company car/car allowance
that promote your career growth.Leaders that support flexible work schedules.Programs to help you build your therapeutic knowledge.Dynamic work environments that expose you to new experiences.Home-office
that support flexible work schedulesPrograms to help you build your therapeutic knowledgeDynamic work environments that expose you to new experiencesHome-office, company car, accident insurance and more
der SuccessFactors Employee Central Lösung Zusätzlich sind Sie für den Aufbau, Support, Konfiguration, Weiterentwicklung und Datenmigration für das bestehende SAP SuccessFactors System, mit Fokus auf Employee Central
der SuccessFactors Employee Central Lösung Zusätzlich sind Sie für den Aufbau, Support, Konfiguration, Weiterentwicklung und Datenmigration für das bestehende SAP SuccessFactors System, mit Fokus auf Employee Central
und Strukturierung der erforderlichen Daten. Operative, aktive Unterstützung in der Steuerung des weltweiten Produktangebotes inkl. Erstellung und Pflege logischer, konsistenter vertrieblicher Regelwerke Support
in die Systeme Identifizierung von Fehlern sowie die Herbeiführung von Erstlösungen Bereitstellung von Vorort-Support Weiterleitung von Störungsmeldungen an nachgelagerte Einheiten Aktualisierung und Pflege
(Installieren, Umziehen, Hinzufügen, Ändern)Du gewährleistest den Support für Mitarbeitende, indem du für die Wartung und Entstörung von Hardware und Software sorgst, einschließlich PCs, Druckern
activities for the (re-)qualification / (re-)validation of machines and processes in production Support of the specialist department in the implementation of water and product monitoring, evaluation and trend
-Projekt nach SAFe®Support (10-20%) auf Trainebene (Scrum of Scrum, PIP-Vorbereitungen, Coaching zu speziellen Themen)Vermittlung und Einhaltung von agilen Grundlagen (Scrum, Kanban, Dev(Sec)Ops)Aufbau
der SuccessFactors Employee Central Lösung Zusätzlich sind Sie für den Aufbau, Support, Konfiguration, Weiterentwicklung und Datenmigration für das bestehende SAP SuccessFactors System, mit Fokus auf Employee Central
der SuccessFactors Employee Central Lösung Zusätzlich sind Sie für den Aufbau, Support, Konfiguration, Weiterentwicklung und Datenmigration für das bestehende SAP SuccessFactors System, mit Fokus auf Employee Central
EC Lead Consultant (m/w/d) in Vollzeit. Ihre Aufgaben: Sie übernehmen den HR-IT Lead für den Rollout der SuccessFactors Employee Central Lösung Zusätzlich sind Sie für den Aufbau, Support
und Strukturierung der erforderlichen Daten. Operative, aktive Unterstützung in der Steuerung des weltweiten Produktangebotes inkl. Erstellung und Pflege logischer, konsistenter vertrieblicher Regelwerke Support
Durchführung von Fehleranalysen sowie die Herbeiführung von Erstlösungen Übernahme des Vorort Supports Weiterleitung von Störungen an nachgelagerte Einheiten Pflege der Asset-Daten Unterstützung von IT-Projekten
-Level-Support und Eskalation an IT-Fachbereiche Analyse von Störungen sowie Definition und Umsetzung von Abstellmaßnahmen, Aufbereitung von Kennzahlen Die Aufgabe erfolgt im 2- bzw. 3-Schicht-Betrieb
Stellenbeschreibung Join us on our journey to success We are currently recruiting in Munich, Stuttgart, Friedrichshafen. Your Responsibilities: Support the hardware development team in the
Support Dein Profil Abgeschlossenes Studium der (Wirtschafts-) Informatik oder vergleichbare Richtung 1-3 Jahre Berufserfahrung im IT-Umfeld von Vorteil mehrjährige Erfahrung im Bereich Einzelhandel
the Knowledge CentreAs required support the new business through Solutions Development with country/ regional knowledge and potential site visits. Assist in bid supplier solutions/ strategiesDeveloping
System Engineer (m/w/d) 3rd Level - mobiles Arbeiten IHRE AUFGABEN Third-Level-Support auf Basis von eingehenden Kundenanfragen (Incident-Management)Troubleshooting OneDrive, OfficeErstellung
Group are working closely together in one department. This supports collaboration, also trainings are provided to the operational companies (OpCo’s) in the countries in order to lead new product
ensure appropriate understanding of requirements and project timelines and support the training of new or junior team members. As well as, estimating programming scope of work, manage resource assignments
-Projekt nach SAFe®Zusätzliche Tätigkeiten / Support (10-20%) auf Trainebene (Scrum of Scrum, PIP-Vorbereitungen, Coaching zu speziellen Themen)Vermittlung und Einhaltung von agilen Grundlagen (Scrum, Kanban
execution of mechanical integration and test activitiesDefinition of the MGSE in compliance with technical parameters and tost requirements, support the MGSE procurement considering the budget and schedule
Assist employees in technical problem repairs, escalation, and changes Perform site walkthroughs to verify proper operation of facility, equipment, and systems Support the resolution of environmental
Anforderungen Basic understanding of IT hardware and computer support Experience dealing with customers during problem resolution and operating efficiently under pressure Fluent written and spoken English skills
. We explicitly support and welcome applications from individuals with disabilities. Das dürfen Sie erwarten Reliable and punctual payment, possibility of monthly partial payments Attractive social
all MS-Office softwareFlexible worker, prepared to support and act in other functions across the organisationFlight background is an advantage Was wir bieten: Zukunftsperspektiven in einem innovativen
implementation in close coordination with the customer Support the customer in the preparation to go live, quality assurance and key user training Contact person for our customers regarding all functional topics
client expectationsProvide admin and financial support as and when requiredProvide an excellent standard of client serviceAny other reasonable requests Skills & Person Specification: Essential
respective customer projects Technical configurations for the connection of third-party systems and devices Monitoring of the operational and technical support Your profile Degree in (business
processing Monitoring of 'open items' and cooperation in the collection of outstanding payments General technical customer support and 'design in' for new projects Follow-up of sample requests (NMB internal
: Technical support of the international sales team Collaboration in the elaboration of offers and projects Development of new applications Supervision of test series, sampling of products up to sample release
processing Monitoring of 'open items' and cooperation in the collection of outstanding payments General technical customer support and 'design in' for new projects Follow-up of sample requests (NMB internal
: Technical support of the international sales team Collaboration in the elaboration of offers and projects Development of new applications Supervision of test series, sampling of products up to sample release
JLL supports the Whole You, personally and professionally. Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world class services, advisory and technology to