Kunden am Standort Hamburg suchen wir zum nächstmöglichen Zeitpunkt einen Sachbearbeiter Technical Support (m/w/d) im Rahmen der Arbeitnehmerüberlassung. Bei Eignung ist eine Übernahme durch den Kunden
) in einem skalierten agilen IT-Projekt nach SAFe®Support (10-20%) auf Trainebene (Scrum of Scrum, PIP-Vorbereitungen, Coaching zu speziellen Themen)Vermittlung und Einhaltung von agilen Grundlagen (Scrum, Kanban, Dev
zur Verbesserung des Services Bereitstellung von 2nd-Level-Support für Netzwerkfragen Pflege und Erstellung von Dokumentationen im Zusammenhang mit der Netzwerkinfrastruktur Dies erwartet Sie bei unserem Kunden
von klaren Anleitungen zur Fehlerbehebung und zur Lösung grundlegender technischer Probleme Eskalation von komplexen Störungen an höhere Support-Ebenen Dokumentation von Kundenanfragen und Lösungen
-Dienstleister Umsetzung und Weiterentwicklung von KRITIS-Anforderungen Unterstützung im 1st-Level-Support bei komplexen Incidents Beratung der Standorte und interner Bereiche zu IT-spezifischen Themen
well as backend application teams integrating external services or providing user interfaces for internal operations. What you will do Be the right hand of the Commerce Product & Tech VPs and support
education opportunities Employee recommendation program with attractive compensations (bonus) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health
& Automation Manager" (d/f/m). Your tasks: Support purchase department in decision-making by analyzing and providing relevant data as well as applying project management processes, methods and tools
Mitarbeitende beschäftigt und erfahre eine vielfältige, gemeinschaftliche und inklusive Kultur. Als Admin-Support (m/w/d) bist Du für vielfältige und umfangreiche Aufgabengebiete zuständig. Der Einsatz
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
Durchführung von Fehleranalysen sowie die Einleitung entsprechender Maßnahmen Gewährleistung und Herbeiführung von Erstlösungen über den Remote Support Weiterleitung von Störungsfällen an nachgelagerte
und Erfassung von Störungen im Ticketsystem Erkennung von Fehleranalysen sowie die Durchführung von Erstlösungen durch persönlichen Support vor Ort Weitergabe von Störungen an nachfolgende Abteilungen
eine/n motivierte/n Mitarbeiter für die Position des "Sachbearbeiters (m/w/d) Technical Support". Ihre Aufgaben: Revisions-/Auftragsplanung für technische Dokumentation (für interne und externe
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
oder als 1st-Level-Supporter / 1st-Level-Supporterin sammeln Sie besitzen sehr gute Kenntnisse der gängigen Microsoft Office-Programme und in den IT-Komponenten der gängigen Hardwarehersteller
und Beseitigung von Fehlern im Rahmen des Third-Levels-Supports Teilnahme am agilen Entwicklungsprozess Dein Profil erfolgreich abgeschlossenes Studium der Informatik, Wirtschaftsinformatik oder eines verwandten
und Erfassung von Störungen im Ticketsystem Erstellung von Fehleranalysen Umsetzung von Erstlösungen durch persönlichen Support vor Ort Weiterleitung von Störungen an nachfolgende Abteilungen Aktualisierung
-Projekt nach SAFe®Zusätzliche Tätigkeiten / Support (10-20%) auf Trainebene (Scrum of Scrum, PIP-Vorbereitungen, Coaching zu speziellen Themen)Vermittlung und Einhaltung von agilen Grundlagen (Scrum, Kanban
Assist employees in technical problem repairs, escalation, and changes Perform site walkthroughs to verify proper operation of facility, equipment, and systems Support the resolution of environmental
. We explicitly support and welcome applications from individuals with disabilities. Das dürfen Sie erwarten Reliable and punctual payment, possibility of monthly partial payments Attractive social
#zeroE (Zero Emission) for PSCI Support a coherent and strategic approach to the supply chain for R&T, integrat market intelligence, suppliers' strategic positioning and performance into sourcing decisions
Forecasting: Contribute to the financial analysis and forecasting processes, providing critical support that guides strategic business decisions. Ihr Profil: Sie haben eine abgeschlossene Ausbildung
, monitor & support fulfillment Support of a sales region with the aim of developing business opportunities with the sales- and customer solutions team as well as having direct customer interface
-Support in Hamburg and monitor suppliers' perfomances Start missions to improve supplier performance Defining the key business terms for the contracts with the On-Site-Support suppliers Your
support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus Operations
representatives, warehouse operators) Forecasting activities Placement and follow up of purchase orders Support of New Parts Introduction with Multi Functional Team and support of operational action Managing and
visualizations Animate business stakeholders and key-users to contribute to the community Identify and ingest improvement potentials into Airbus organizations Support improvement projects along the Supply & Demand
) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible working hours and partly home office Innovative and leading companies like Airbus
information regarding ME way of working inside the FAL Capture requirements regarding the ME SAP toolset Align toolset, way of working and process Communication between ARP project and ME FAL end users Support
account High chance of permanent employment These are Tour Tasks: Support purchase department in decision-making by analyzing and providing relevant data as well as applying project management processes
). (Reference number 0312NO2024AO) Your tasks: Definition / update of mechanical system installation processes (Airbus Process Iinstructions) Shop trial management and support as part of system or
Aribus programs like wide body Support Business management leader by monitoring and collecting data and propose data analysis Support Portfolio Management Leader by preparing Portfolio Steering committee
JLL supports the Whole You, personally and professionally. Our people at JLL are shaping the future of real estate for a better world by combining world class services, advisory and technology to
opportunities Employee recommendation program with attractive compensations (bonus) Individual and local support and advice Travel allowance Assumption of costs for work cloth and health examinations fleixible